Proč nakupujeme online v TESCO?

Je to cca 2 měsíce, co jsme se s Aničkou rozhodli, že přestaneme jezdit nakupovat standardní nákupy jídla do obchoďáků. Za prvé jsme oba extrémně senzitivní na „zbytečné nákupy“, tzn. vždycky jsme odjížděli s nákupem o tisícovku dražším, než jsme potřebovali, za druhé nás oba neskutečně unavovalo prodírat se mezi lidmi.

Několikrát předtím jsem nakoupil na Rohlik.cz, bylo to tedy prvním logickým krokem pokusit se naskládat si svůj nákup tam. Začal jsem třeba v 7 večer, celou dobu jsem nadšeně sledoval informaci, že nám nákup ještě ten večer mohou dovézt (byl to dost impulzivní nákup). Strávil jsem v tom nákupním procesu třeba hodinu, najednou se z informace stalo „nákup vám můžeme dovézt nejdřív zítra“. A to mě neskutečně nakrklo. Byl to nákup veliký, a já nemůžu za to, že než si vybereš co potřebuješ a než z toho uděláš nějakou rutinu, rozvozy přestanou stíhat. Svým způsobem to chápu, ale najednou mi bylo vlastně jedno, jestli to bude z Rohlíku nebo ne.

Šel jsem se podívat ze zájmu na itesco.cz. Měl jsem relativně dost času, tak jsem si naskládal plus minus srovnatelný nákupní seznam tam (záměrně říkám plus minus, jsou věci, které na jednom mají, na druhém ne – a obráceně). První věc, která mě překvapila, byla položková cena u některého zboží. Ta druhá byla celková suma za nákup. Zkusili jsme tedy objednat z TESCO, dopoledne dorazil neskutečně milý kurýr, nádherná zelenina, objednávka v pořádku, byl jsem naprosto spokojený. Ano, co se musí nechat, ten e-shop je příšerný, dokud si nevytvoříte seznam oblíbených položek.

Co byla ale jedna z věcí, která nás s Aničkou nadchla nejvíc? Balení. TESCO přivezlo potraviny v plastových přepravkách, nechali nás si zboží vyložit, a přepravky si odvezli. Dnes jsem objednával z Rohlíku, protože mi tam zůstaly nějaké volné kredity - řekněme si upřímně, nechat si vyexpirovat 200,– Kč k dobru je trochu zbytečné. Kurýr fajn, potraviny ok, ale to neskutečné množství tašek, ve kterém nám to přivezli, to mi prostě přišlo zbytečné. Nejsem žádný ekofašista, papírová taška rozhodně lepší než igelitka, ale celkově mi přišlo, že toho bince po nákupu bylo mnohem víc než v případě TESCO.

A to jsem až dosud pomíjel informaci, že Rohlík dnes během mého nákupu 2× skoro spadnul, neustále mi to házelo chybové hlášky o přetížení, a třeba 4 položky z 20 na mém seznamu nebyly skladem. Já Rohlíku fandím, ale přijde mi, že nezvládají to, že jim to začalo fungovat.

TESCO prostě funguje.

2 komentáře u „Proč nakupujeme online v TESCO?

  1. Matěj Jan Morávek

    Osobně mi přišlo, že tesco těch igelitek vozí taky děsivě moc, každý kus zeleniny má pomalu svoji. Rohlík jsem nezkoušel, ale z důvodu balení se mi moc zalíbil Koloniál.cz, kde nákup přivezou v papírové přepravce, kterou Vám nechají s tím, že příště ji kurýrovi vrátíte (nebo použijete, na co chcete). Když už je potřeba něco zabalit do tašky, mají kukuřičné biorozpadací tašky (ok, to už je trochu hipsteřina).
    Ve srovnání samotného webshopu mi přijdou dost podobné, i když Koloniál nemá v položkách takový bordel jako iTesco. V iTescu nedokážu nakoupit bez vyhledávání:-). Škoda je, že Koloniál nemá tak uživatelsky příjemný rozvoz (omezenější časy), ale kurýr byl vždy milý a nebyl s tím žádný problém. Doporučuji vyzkoušet.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *