Podpora Vodafone je časovaná bomba

Disclaimer: Po delší době je tady další z vtipných historek s operátorem Vodafone a jeho naprosto neschopnou Twitter podporou.Podpora Vodafone

Po poslední anabázi s Vodafonem nám firmanabídla smlouvu, která má vesměs velmi pěkně nastavené podmínky. Jediný problém, který neustále řešíme, je nemožnost společně s našimi datovými tarify (Připojení pro notebook SUPER) kombinovat službu Vodafone Data Passport na den. V praxi to znamená, že chceme-li s našimi čísly cestovat do zahraničí, jsme definitivně v pr*eli a musíme s sebou vozit další SIM kartu, která má nastaven nižší tarif a Passport na ní tedy funguje.

Včera jsem si tak decentně rýpnul do firemního účtu Vodafone, že je sice hezké neustále představovat nové služby, které nikdo nechce a nepotřebuje, ale mnohem větší efekt by mělo představit službu, kterou všichni chtějí, a to jsou pořádná data, a to i v zahraničí. Z @Vodafone_CZ účtu mi dnes odpověděli, že by to mělo jít s některými tarify od této chvíle kombinovat (z Twittu jsem pochopil, že se možná něco změnilo i u toho mého).

Informační SMS VodafoneRozhodl jsem se tedy, že tuto změnu ihned zkusím nastavit, potěšen tím, že u Vodafone konečně někdo dostal rozum. Přihlásil jsem se do Samoobsluhy, u internetového připojení aktivoval službu „Vodafone Passport data na den“ a pokračoval ve volbě. Systém začal křičet, že pokud tuto změnu potvrdím, bude mi nucen deaktivovat nastavení služby Připojení pro notebook SUPER. Byl bych přísahal, že jsem nic jako volbu „souhlasím s tímto nesmyslem“ nepotvrdil, a ve změně jsem nepokračoval (proklikl jsem se ještě na další obrazovku, možná že už to samo bylo „aktivací“, pokud ano, tak je ten systém UX hříčka jak poleno). Na stránce přehledu služeb ovšem najednou viselo „Zpracovává se“, což mě dost vyděsilo.

Abyste pochopili – jakmile u Vodafone podepíšete smlouvu, dostanete nějaké vcelku specifické podmínky pro služby, které využíváte. Jakmile se ovšem budete snažit o změnu, tyto výhody ztrácíte a už se k nim v podstatě není možno vrátit. (Jen detail k těm specifickým podmínkám – u nás to dělalo rozdíl cca 6.000,– Kč na celém účtu / měsíc.)

Okamžitě jsem tedy volal na podporu Vodafone, kde mě milá slečna ujistila, že změny neproběhnou, a i kdyby nedejbože proběhnout měly, že daný požadavek pozastaví. Jak toho docílit? Prý mám aktivní službu „Informace o volání do cizí sítě“, a ona jí tedy deaktivuje, čímž dokončí změnový proces (eh?). Poděkoval jsem a zavěsil. Během chvilky mi dorazily informační SMS zprávy (obr. vpravo).

Volal jsem tedy na linku znovu, kecací automat mě spojil s jinou slečnou, která mi potvrdila, že změny na mém čisle samozřejmě proběhly, že jí není jasné, jak mi mohla její kolegyně 10 minut zpět tvrdit, že to lze pozastavit, když nelze, a že bude muset zadat požadavek na oddělení blablabla, které mi nastavení vrátí do původního stavu.

Tak… a já se naprosto veřejně ptám, vážené dámy a vážení pánové z Vodafone, děláte si z nás neustále legraci, nebo to myslíte vážně? Jak je vůbec technicky možné naprogramovat a provozovat něco tak neuvěřitelně nefunkčního, jako je váš systém? Kdybychom chtěli ve firmě něco podobného naprogramovat, tak se nám to prostě nepodaří. Mám Vodafone rád. Měl jsem je rád mnoho let, miloval jsem OSKAR, změna na Vodafone mi nevadila. Mám u vás služby cca 8 let a každým rokem je to větší a větší masakr. V době, kdy u vás paní Bětka H. založila firemní Twitter, byl to na české poměry fajn a odvážný krok, od doby, co na něj přijala současné zaměstnance to s ním jde od desíti k pěti. Vaše podpora (telefonní i Twitterovská) je mizerná, vaše služby jsou zpátečnické, nepustit nám na váš jediný použtelný český datový tarif zahraniční Passport data je krátkozraké a hloupé, a já se ptám, PROČ? Proč se z mé oblíbené firmy stal takový zmetek?

3 komentáře u „Podpora Vodafone je časovaná bomba

  1. duf Autor příspěvku

    @Franta Ahoj Franto, ale jistě, o tom žádná, já o tomhle vím už dlouho, že to platí pouze pro mobily. O to víc mě překvapila reakce firemního Vodafone Twitteru. Po té celé anabázi jsem došel jenom k jednomu závěru – odpověď, která mi dorazila, byla zcela zbytečná a úplně k ničemu. Ale to všechno je pouze jedna část té celé bizarnosti. Ta druhá je telefonická podpora, která následovala po mé „nevolbě“ v samoobsluze. Když to vezmu sakumprásk dohromady, je to jeden klaun vedle druhého, ať je na Twitteru, nebo na telefonu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..